Zapisy oraz informacje techniczne

ZAPISY NA TRENINGI
MALOKA Staniątki i Szkoła YIN-YANG
e-mail: zapisy.taichi@gmail.com

 

W celu dołączenia do zajęć online:
- prześlij zgłoszenie poprzez e-mail (podaj imię, nazwisko, nr telefonu kontaktowego)
- zwrotnie otrzymasz informacje dotyczące rezerwacji miejsca
- po dokonaniu rezerwacji wyślij potwierdzenie jej dokonania
- otrzymasz wówczas link do treningu online wraz z hasłem umożliwiającym dołączenie.

W celu dołączenia do zajęć W PLENERZE:
- prześlij zgłoszenie poprzez e-mail (podaj imię, nazwisko, nr telefonu kontaktowego)
- zwrotnie otrzymasz informacje dotyczące terminów i miejsca zajęć
- możesz również przybyć bezpośrednio na zajęcia w plenerze (miejsce i terminy znajdziesz w grafiku).
- opłaty za zajęcia plenerowe wnosimy na miejscu, przed treningiem.

ZOBACZ OPINIE UCZESTNIKÓW

************************************

REZERWACJA MIEJSCA (donacje):

 

ONLINE
Chi Kung HARMONY "Dla Zdrowia i Długowieczności" (wtorek 19:00-20:15; 4x w miesiącu)

(zajęcia harmonizujące i uzdrawiające dla każdego, o dowolnej kondycji i sprawności)

START: czerwiec/lipiec 2022
- karnet na 1 miesiąc kalendarzowy (4 treningi): 100 zł
- pojedynczy trening: 30 zł

- rabat dla rodzin i par (1 gospodarstwo domowe): druga osoba 50% taniej
 

ONLINE
"Zdrowie i Energia Kobiety" Żeńska Praktyka z Indi (co druga środa 19:00-20:00/20:40)

(specjalne zajęcia TYLKO DLA KOBIET, uelastyczniające i wzmacniające ciało kobiety, połączone ze specjalną praktyką żeńskiej energii; dla chętnych kobiet - zajęcia zakończone specjalną medytacją)

START: czerwiec 2022

- karnet na 3 treningi BEZ MEDYTACJI (19:00-20:00): 80 zł

- karnet na 3 treningi Z MEDYTACJĄ (19:00-20:40): 110 zł 

- pojedynczy trening bez medytacji: 30 zł
- pojedynczy trening z medytacją: 40 zł 

PLENER - Przylasek Rusiecki

INTENSYWNA Gimnastyka HARMONY + Trening z Kijem (czwartek 18:30-20:30; 3x w miesiącu)

(ogólnorozwojowe treningi usprawniające i wzmacniające, podzielone na kilka części - możesz wybrać dowolny układ modułów i uczestniczyć w całości, lub wybranych elementach)

START: sierpień 2022
Kolejność modułów:
1. pojedynczy trening Intensywnej Gimnastyki HARMONY (ok. 45 minut): 20 zł

2. pojedynczy trening KIJA (ok. 30 minut): 15 zł

3. kąpiel PO TRENINGU (przygotowanie do morsowania): free ;)

 

ONLINE

Gimnastyka HARMONY (czwartek 19:00-20:00; 3x w miesiącu)

(zajęcia usprawniające dla wszystkich, niezależnie od wieku i kondycji - ćwiczysz samodzielnie, korzystając tylko z moich instrukcji, a intensywność i ilość powtórzeń dopasowujesz do swoich aktualnych możliwości)

START: jesień/zima 2022
- karnet na 1 miesiąc kalendarzowy (3 treningi): 60 zł
- pojedynczy trening: 25 zł

- rabat dla rodzin i par (1 gospodarstwo domowe): druga osoba 50% taniej


Ważne! Wpłaty za spotkania online przechodzą na kolejny trening tylko, jeśli zajęcia będą odwołane przez organizatora.W pozostałych przypadkach wpłata jest bezzwrotna.
Wpłaty na dany trening rejestruję tylko do dnia poprzedzającego (do godz. 12:00); w dniu treningu nie rejestruję już zgłoszeń. 
Dziękuję za zrozumienie i szacunek do mojej pracy :)

************************************

INFORMACJE TECHNICZNE

Ogólne zasady treningu
1. Każdy ćwiczący powinien być zdolny do podejmowania średnio-intensywnych ćwiczeń fizycznych.
2. Osoby zażywające leki psychotropowe oraz/lub będące w trakcie leczenia psychiatrycznego - nie mogą brać udziału w zajęciach.
3. Zalecane, aby każdy uczestnik zajęć:
- na ile to możliwe, brać udział we wszystkich treningach, w których zadeklarował swoje uczestnictwo;
- zgłaszał się na zajęcia w wyznaczonym czasie (kilka minut przed rozpoczęciem spotkania);
- zgłosił przed zajęciami swoje ewentualne niedyspozycje zdrowotne, w celu uniknięcia nieporozumień, kontuzji, itp.

4. Na zajęcia można dołączyć TYLKO z aktywną kamerką (nie ma możliwości uczestniczenia w zajęciach anonimowo).
5. MIEJSCE: potrzebujesz trochę przestrzeni wokół siebie (długość ok. 2 metry, szerokość ok. 1,5-2 metrów).
6. SPRZĘT:
wtorki (Chi Kung HARMONY) - karimata lub grubszy koc jako podłoże, drugi koc do przykrycia na czas relaksacji; może się przydać pufa do siedzenia lub dodatkowy koc.
środy (Żeńska Praktyka) - grube podłoże (koc, karimata); dodatkowy koc pod kolana (lub 2 koce); ochronne nakolanniki.
czwartki (Gimnastyka HARMONY i Tai Chi dla początkujących) - karimata lub grubszy koc jako podłoże; może się przydać pufa do siedzenia lub dodatkowy koc.

Strój treningowy i akcesoria dodatkowe

Ćwiczymy w wygodnym ubraniu z naturalnych materiałów, które umożliwiają skórze "oddychanie".
Niewskazane są syntetyczne ubrania!

Strój - Gimnastyka HARMONY i Chi Kung
Spodnie (długie nogawki): "dresowe" lub inne wygodne długie spodnie z naturalnego materiału, bez paska i metalowych części.
Koszulka: bawełniana koszulka z krótkim rękawem; NIE POLECAM koszulek na ramiączkach i z dużym dekoltem.
Dobrze jest też mieć pod ręką dodatkową ciepłą bluzę.
Obuwie: grube skarpety (z naturalnego materiału), antypoślizgowe.

Akcesoria dodatkowe:
- dodatkowy koc do przykrycia na czas relaksacji;
- zalecam poduszkę do medytacji/pufę lub dodatkowy koc do siedzenia.

--------------------------
 

Strój - Żeńska Praktyka z Indi
Spodnie (długie nogawki): długie, LUŹNE, szerokie spodnie, lub spódnico-spodnie (bez zamka i paska, z naturalnego materiału).
Na zajęcia Gimnastyki Słowiańskiej można również ubierać długą spódnicę.
Koszulka: bawełniana lub lniana koszulka z krótkim rękawem, polecam KOLORY :)
Warto też nosić dodatkowo ciepłą bluzę.
Ćwiczymy bez biustonosza, albo z biustonoszu sportowym (BEZ FISZBIN!).

Obuwie: grube skarpety (z naturalnego materiału), antypoślizgowe.

Akcesoria dodatkowe:
- dodatkowy, nieduży koc;
- nakolanniki z materiału (dla ochrony kolan);
- poduszka do medytacji/pufa lub dodatkowy koc do siedzenia.

--------------------------
 

Strój - Intensywna Gimnastyka HARMONY + Trening z Kijem (w plenerze)
Spodnie (długie nogawki):
"dresowe" lub inne wygodne długie spodnie z naturalnego materiału, bez paska i metalowych części.

Koszulka: bawełniana koszulka z krótkim rękawem; NIE POLECAM koszulek na ramiączkach i z dużym dekoltem.

W okresie jesiennym - konieczna jest też ciepła bluza.

Obuwie: tenisówki lub buty do treningu sztuk walki (sznurowane, podeszwa antypoślizgowa).

 

Akcesoria:

- karimata (jeśli jej nie posiadasz, to skorzystasz z maty, którą zapasowo przywozimy na miejsce);

- dla osób, które będą ćwiczyć też z kijem: specjalny kij treningowy, drewniany (najlepsze jest drewno bukowe), długość: powinien sięgać do brwi

 

DO ZOBACZENIA :)
Indi